wtorek, 7 czerwca 2016

Mój pierwszy post! My first post!

Cześć!

To mój pierwszy post, więc powinnam zacząć od przedstawienia siebie i mojego bloga. Nazywam się Weronika, mam 27 lat i mieszkam w Warszawie (póki co...). Jestem osobą pełną ciągle nowych pomysłów i pasji, którymi chciałabym dzielić się z wami- czytelnikami :)

Pragnę, aby mój blog odzwierciedlał moje życie, był pełen inspiracji, dobrych rad, opinii i ciekawych projektów, ale także platformą do wymiany doświadczeń między nami. Gdybym miała jednym słowem określić jego tematykę, byłby to lifestyle. Staram się, nie ograniczać horyzontów swoich zainteresowań, poza zagadnieniami urodowymi, czy modą, chętnie podzielę się z wami nowym ulubionym przepisem, czy opinią o właśnie przeczytanej książce.

Nie lubię stać w miejscu i  nudzić się, dlatego często znajduje sobie nowe hobby. Chętnie opowiem o moich dotychczasowych doświadczeniach, a także nauczę wielu nowych rzeczy wspólnie z wami. Mam nadzieje, że dzięki kolejnym postom poznacie mnie trochę lepiej. Liczę na to, że dobrze odbierzecie mój blog oraz zachęcę was do tworzenia go wspólnie ze mną, czekam na wasze komentarze! :) 

Aby być na bieżąco, zachęcam także do śledzenia profilu bloga na platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, Bloglovin’, Snapchat czy Twitter.  

Pozdrawiam gorąco, Weronika.



Hello! 

It is my first ever post (on my first blog) so I should start from introducing myself and my blog. my name is Weronika, I'm 27 years old and live in Warsaw (for now...), Poland . I'm person full of ideas and passions, which I would like to share with you all- readers :) 

I would this blog, to reflect my real life, be full of inspirations, advices, opinions and interesting concepts, but also to be a platform for interaction between us. If I would have to describe it's character, it shall be lifestyle. I don't like to limit my intrests horizons, that is why beside beuty and fasion, I would gladly share with you my favourite recepie or my opinion about book I have  read recently.

I always like to stay busy and find new hobbies. I would like to share with you my current experience and maybe lern somthing new together. I hope that you will get to know me better thanks to future posts and that you will like my blog and help in creating it. I'm waiting for your comments! :)

Please follow blog's profile on social media: Facebook, Instagram, Pinterest, Bloglovin’, Snapchat and Twitter.  

(also, please exuse my English... it is my second language after all...) 

Love, Weronika.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz